Achter de schermen zijn we druk bezig met onze nieuwe site LINDA.nl. Wil je een voorproefje? Klik dan hier (je kunt altijd terug)

Lekker kijken

Deze ergerniswekkende BN'ers én reclames maken kans op de Loden Leeuw

Deze ergerniswekkende BN'ers én reclames maken kans op de Loden Leeuw

Consumentenprogramma ‘Radar’ heeft opnieuw drie reclames genomineerd voor de irritantste reclame van het jaar. Ook de ergste BN’er in een reclame maakt kans op een prijs: de Loden Leeuw Persoonlijkheidsprijs. 

| Maaike van de Graaf

En dit jaar zijn André Hazes, René Froger en Gerard Joling de genomineerde bekende Nederlanders.

Genomineerden Loden Leeuw 2018

Het is een prijs waar niemand echt om staat te popelen ‘m te winnen. Toch reikt Radar 17 december weer de Loden Leeuw uit. We zetten de genomineerden stuk voor stuk op ’n rijtje. Kun jij ondertussen beslissen aan welke reclame en bekende Nederlander je je groen en geel ergert.

Lees ook
Deze Buik-billen-bonus-spot wint de Loden Leeuw voor de meest irritante reclame

1.KPN

2. Becam

3. ASR

En dan ook nog de drie mannen die kans maken op de Loden Leeuw voor irritantste BN’er in een reclame:

1. René Froger (Eyelove)

2. André Hazes (Essent)

3. Gerard Joling (Lidl)

Lees ook
Jan Smit en Tele2 ‘winnen’ Loden Leeuw voor irritantste BN’er en tv-reclame

VIDEO'S | NIEUWS | BEKEND | LEKKER KIJKEN

Bron: Radar (AVROTROS)

Foutje gezien? Mail ons. We zijn je dankbaar

Reacties

Meer Lekker kijken

Lees dit ook even

Please update your browser