Achter de schermen zijn we druk bezig met onze nieuwe site LINDA.nl. Wil je een voorproefje? Klik dan hier (je kunt altijd terug)

nieuws

LINDAnieuws.nl in de media

LINDAnieuws.nl in de media

LINDAnieuws.nl is vanaf vandaag live. En er werd – en wordt – veel over geschreven.

 

Identiteit tijdschrift online doorzetten
Het Parool
 schreef vrijdag al over de lancering van vandaag. En Carolien Vader, bladenexpert en adviseur van uitgevers, omschrijft LINDA. niet louter als een tijdschrift, maar als een crossmediaal mediamerk. ‘Linda manifesteert zichzelf als mediamerk. Wat de redactie van LINDA. heel goed doet, is om de identiteit van het tijdschrift online door te zetten.’

Sneller, slimmer en socialer
Dutch Cowgirls was op 5 september aanwezig op een bijeenkomst van de Content Club Nederland, waar hoofdredacteur Jildou van der Bijl een lezing gaf over LINDAnieuws.nl. ‘LINDAnieuws wordt slimmer, sneller en socialer.’ schrijft Nathalie Gloudemans Voogd.

Weer Carolien Vader
Vandaag in Spits aandacht voor het tienjarig bestaan van LINDA. Ook zij laten bladendokter Carolien Vader aan het woord. ‘De meeste vrouwen in Nederland streven naar stabiliteit en erbij willen horen. Veel bladen spelen op dat gevoel in. Maar wat doet LINDA.? Die biedt het tegenovergestelde. De focus ligt op individualisme, buitenbeentjes, mensen die het anders doen.’

Rebel onder de vrouwenbladen
Op de site van RTL Boulevard vandaag een bericht dat LINDAnieuws.nl wordt gelanceerd, ‘waarmee ze haar lezerspubliek op de hoogte houdt van actuele LINDA.nieuwtjes’. Wij noemen het graag: het nieuws, speciaal voor jou. Zij noemen LINDA. ‘al tien jaar een rebel onder de vrouwenbladen.’ En daar zijn we het helemaal mee eens. Vanavond in de uitzending noemde Albert Linda de Mol ‘de koningin van Nederland’. Het fragment over de lancering en het tienjarig bestaan kun je hier nog eens bekijken.

LINDA. weet wat de gemiddelde vrouw wil lezen
Nieuws, speciaal voor vrouwen, gaat dat werken? Dat schrijft Editie NL. Bladendokter Rob van Vuure denkt van wel: ‘Dat ze zich op vrouwen richten is heel logisch. Er zijn al twintig miljoen andere nieuwssites, dus ze moeten iets eigens hebben, dat toch hun doelgroep aanspreekt. En LINDA. heeft wel bewezen dat ze weten wat de gemiddelde vrouw wil lezen.’

Maandagochtend was LINDA. hoofdredacteur Jildou van der Bijl te horen op Radio2 bij Sander de Heer. Ze vertelt er dat LINDAnieuws.nl de nieuwe nieuwssite voor vrouwen is, waarvoor – sorry Sander! – Giel Beelen een wekelijkse muziekrubriek maakt: Giel’s High Five.

Maandagavond was Jildou te zien bij Humberto Tan in RTL Late Night. Gemist? Hier kun je de het fragment nog eens bekijken.

NIEUWS

Foutje gezien? Mail ons. We zijn je dankbaar

Reacties

Meer nieuws

Lees dit ook even

Please update your browser