Advertorial

Verliefd: dit zijn de nieuwe gezichten én de nieuwe herfstcollectie van Tommy Hilfiger

Verliefd: dit zijn de nieuwe gezichten én de nieuwe herfstcollectie van Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger weet sinds jaar en dag grote namen aan zich te binden, en ook deze herfst heeft het modehuis weer twee prachtige beroemdheden weten te strikken. 

Supermodellen Hailey Baldwin en activist Winnie Harlow zijn de nieuwe gezichten van de dames herfstcollectie TOMMY ICONS.

In de voetsporen van Gigi

De twee mogen zichzelf wereldwijd ambassadeur noemen en treden daarmee in de voetsporen van onder andere Gigi Hadid, formule 1-coureur Lewis Hamilton en tenniskampioen Rafael Nadal. Geen kinderachtig rijtje om bij aan te sluiten, dachten we zo.

Welkom in de familie

“Haily en Winnie zijn twee van de gewildste supermodellen ter wereld, die het publiek betoveren met hun vurigheid en kracht”, zegt Tommy Hilfiger over zijn twee nieuwe aanwinsten. “Ze lopen voorop in de volgende generatie Tommy-vrouwen en benaderen de wereld met vertrouwen en optimisme. Ik ben verheugd ze in onze familie te verwelkomen.”

Een modern jasje

Het duo schittert in de Fall ’18 campagne which celebrates icons of tomorrow’ waarin de meest iconische Hilfiger-stijlen in een modern jasje zijn gestoken. Oversized, plooi, luxe stoffen, en een warm palet van marine, bordeaux en goud is wat te klok slaat. Bij het zien van de foto’s krijg je spontaan zin in de herfst. En wellicht zelfs in een flinke regenbui.

HyperFocal: 0

SNACKS | MODE | ADVERTORIAL | BEKEND | BUITENLAND

Bron: Tommy Hilfiger | Foto: Tommy Hilfiger

Foutje gezien? Mail ons. We zijn je dankbaar

Reacties

Meer mode

Lees dit ook even

Please update your browser