mode

Dit kledingmerk gebruikt geen Photoshop in campagnes en dat levert mooie beelden op

Dit kledingmerk gebruikt geen Photoshop in campagnes en dat levert mooie beelden op

Kledingmerk Miss Guided zweert geen gebruik meer te zullen maken van Photoshop. Het resultaat? Verfrissend rauwe beelden.

| Michel Pierre Laffite

Wat zie jij liever? Dit soort beelden of de meer gepolijste beelden van exclusievere modemerken?

Lees ook
Ook modemerk Michael Kors kiest voor bontvrije collecties

Geen poespas
Miss Guided besloot al een tijdje geleden om alleen maar rauwe beelden te gebruiken en vrouwen niet meer hevig te photoshoppen. Ook kiezen zij steeds vaker voor ‘streetcasting’, dus ‘gewone’ vrouwen inzetten voor campagnes in plaats van topmodellen. Het is een enorm succes: op social media verwelkomt iedereen de beelden juichend.

Fata Morgana
Luxueuze modemerken zoals Prada en Louis Vuitton proberen een (dure) droom te verkopen. Om je te overtuigen dat dure jurkje te kopen, gebruiken ze modellen in hun campagnes die zó betoverend zijn dat je onbewust wellicht een beetje hoopt om óók zo bijzonder te worden als je dat Prada-jurkje koopt. Miss Guided verkoopt geen droom, maar de realiteit. Een jurkje van het merk kan je al voor twintig euro scoren, ze profileren zich als een bedrijf voor gewone vrouwen.

NAILS > MALES 💓💕💓💕

A post shared by MISSGUIDED (@missguided) on

NIEUWS | MODE | LIFESTYLE

Bron: Miss Guided | Foto: Instagram Miss Guided

Foutje gezien? Mail ons. We zijn je dankbaar

Reacties

Meer mode

Meest gelezen

Lees dit ook even

Please update your browser