L'HOMO.

'Waar is de optie mevrouw en mevrouw'? Jana wijst Center Parcs op fout en krijgt bijval op Facebook

'Waar is de optie mevrouw en mevrouw'? Jana wijst Center Parcs op fout en krijgt bijval op Facebook

Jana wil met haar kersverse echtgenote een verblijf bij Center Parcs reserveren. Als er in het systeem geen ‘mevrouw en mevrouw’-optie blijkt te zijn, vraagt ze om uitleg op Facebook.

| Lisa Koetsenruijter

Haar bericht kan op veel bijval rekenen – maar niet van het vakantieparkenbedrijf zelf.

Lees ook
Stofzuigen, afwassen, poetsen: 14 tweets over klusjes waar we zo van (huis)houden

Mevrouw en mevrouw
Onze vrienden van De Beste Social Media stuitten gisteren op dit berichtje van de pasgetrouwde Jana. Daarin laat ze met een screenshot zien dat er in het reserveringssysteem van Center Parcs wel een optie bestaat om als geadresseerde ‘meneer en mevrouw’ aan te vinken, maar niet ‘mevrouw en mevrouw’. En dat was nou net van toepassing op haar reservering.

center parcs

Klantnummer
De vraag: of het bedrijf dat niet even kan regelen. Center Parcs reageert snel, en vraagt of ze haar klantnummer in een berichtje kan sturen, zodat het in Jana’s account kan worden aangepast. Maar da’s natuurlijk niet helemaal het punt.

Formaliteit
Daarna is gelukkig ook bij de klantenservice duidelijk wat Jana bedoelt. Maar slecht nieuws: deze ‘formaliteit’ is nog niet beschikbaar, aldus Center Parcs in een nieuwe reactie. En dat valt niet goed bij andere Facebookers.

center parc

Aanpassing
Ook Jana kan het niet echt waarderen, al komt ze gevat terug. We zijn benieuwd of en wanneer de nieuwe opties in het systeem van Center Parcs zullen verschijnen.

NIEUWS | L'HOMO.

Bron: DBSM | Foto: ANP / Facebook

Foutje gezien? Mail ons. We zijn je dankbaar

Reacties

Meer L'HOMO.

Meest gelezen

Meer L'HOMO.

Lees dit ook even

Meer L'HOMO.

Please update your browser