Achter de schermen zijn we druk bezig met onze nieuwe site LINDA.nl. Wil je een voorproefje? Klik dan hier (je kunt altijd terug)

Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.

Bereikbaar van 09.00 - 21.00

Producten

Heb je een vraag over een besteld product, is je product beschadigd, of heb je het niet ontvangen? Hier lees je wat je kunt doen.

Langere levertijd pakket

Door vertragingen bij PostNL kan het zijn dat uw pakket langer onderweg is dan verwacht. Via Track&Trace kunt u de status van uw pakket volgen. Onze excuses voor het ongemak.

Veelgestelde vragen

1

Wanneer ontvang ik mijn product(en)?

Mailen naar LINDA.
LINDA. plus

Je ontvangt je product(en) over het algemeen binnen 2 weken na betaling, tenzij dit anders staat aangegeven.

2

Mijn product is beschadigd, wat moet ik doen?

Mailen naar LINDA.
LINDA. plus

Dit vinden we heel vervelend! Neem contact op met onze klantenservice zodat wij dit voor jou kunnen oplossen.

3

Ik heb mijn artikel nog niet ontvangen, wat moet ik doen?

Mailen naar LINDA.
LINDA. plus

Is de geschatte levertijd van 2 weken verstreken? Neem contact met ons op en we zoeken het voor je uit.

4

Hoe kan ik een product bestellen?

Mailen naar LINDA.
LINDA. plus

Ga naar de webshop op de site van je magazine. Daar kun je je product bestellen.

Direct contact met één van onze medewerkers? Bel 088 - 550 01 33 Bereikbaar van 09.00 - 21.00

Please update your browser