Achter de schermen zijn we druk bezig met onze nieuwe site LINDA.nl. Wil je een voorproefje? Klik dan hier (je kunt altijd terug)

Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.

Bereikbaar van 09.00 - 21.00

Abonnement opzeggen

Wij vinden het jammer dat je jouw abonnement wilt beëindigen. Uiteraard gaan we dit regelen. Hier lees je wat je moet doen om je abonnement op te zeggen.

Telefonisch contact

Direct contact met één van onze medewerkers?

Bel 088 - 550 01 33
Bereikbaar van 09.00 - 21.00

Veelgestelde vragen

1

Herroepingsrecht

Mailen naar LINDA.
LINDA. plus

Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, de aanschaf van je abonnement te herroepen. Dit betekent dat je de aanschaf van je abonnement ongedaan maakt. De eventueel al geleverde nummers moet je wel betalen. Neem contact met ons op en we helpen je je abonnement ongedaan te maken.

2

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Mailen naar LINDA.
LINDA. plus

Wil je je abonnement opzeggen? Neem telefonisch contact op met onze klantenservice.

3

Stopt mijn abonnement automatisch?

Mailen naar LINDA.
LINDA. plus

Alle abonnementen zijn tot wederopzegging, tenzij uitdrukkelijk anders wordt vermeld. Na de eerste actieperiode kun je je abonnement per maand opzeggen. Kijk in de welkomstbevestiging of jouw abonnement automatisch stopt of niet.

4

Ik heb een abonnement aangevraagd en ik wil hier nu toch van afzien, wat moet ik doen?

Mailen naar LINDA.
LINDA. plus

Je kunt binnen 14 dagen na aanvraag van je abonnement, kosteloos afzien van je aankoop. Neem telefonisch contact met ons op, wij helpen je dan om je abonnement stop te zetten. Bladen die je eventueel al ontvangen hebt, moet je wel betalen.

5

Wat is de opzegtermijn?

Mailen naar LINDA.
LINDA. plus

Bij automatische verlenging zal je abonnement automatisch omgezet worden in een abonnement voor onbepaalde tijd. Wil je je abonnement hierna opzeggen? Dan geldt er een maand opzegtermijn. Indien je besluit op te zeggen binnen een abonnementstermijn zal Sanoma de daarmee gemoeide administratie- en verwerkingskosten (van € 3,50) in rekening brengen. Deze worden verrekend met het teveel betaalde abonnementsgeld.

 

Direct contact met één van onze medewerkers? Bel 088 - 550 01 33 Bereikbaar van 09.00 - 21.00

Please update your browser