Achter de schermen zijn we druk bezig met onze nieuwe site LINDA.nl. Wil je een voorproefje? Klik dan hier (je kunt altijd terug)

Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.

Bereikbaar van 09.00 - 21.00

Betaling abonnement

Je kan je abonnement op verschillende manieren betalen. Is er iets misgegaan met je betaling of heb je een vraag over een rekening? Neem dan contact met ons op.

LINDA. direct contact klein

Telefonisch contact

Direct contact met één van onze medewerkers?

Bel 088 - 550 01 33
Bereikbaar van 09.00 - 21.00

Veelgestelde vragen

1

Hoe kan ik mijn abonnement betalen?

Mailen naar LINDA.
LINDA. plus

U kunt uw abonnement op verschillende manieren betalen. U kunt betalen via iDEAL, Creditcard of Automatische Incasso. U kunt zelf uw voorkeur bepalen. Mocht u vragen hebben over de betaling of is er iets misgegaan, neem dan contact op met ons op.

 

 

2

Ik wil mijn betaalwijze aanpassen naar automatische incasso, hoe doe ik dat?

Mailen naar LINDA.
LINDA. plus

Neem telefonisch contact op met de klantenservice en geef je wijzigingen door.

3

Ik wil mijn betaalwijze aanpassen naar acceptgiro, hoe doe ik dat?

Mailen naar LINDA.
LINDA. plus

Neem telefonisch contact op met onze klantenservice en geef je wijzigingen aan ons door.

4

Ik wil mijn betaalfrequentie wijzigen, hoe doe ik dat?

Mailen naar LINDA.
LINDA. plus

Neem telefonisch contact op met onze klantenservice en geef je wijzigingen aan ons door.

5

Ik wil graag betalen via internetbankieren, kan dat?

Mailen naar LINDA.
LINDA. plus

Ja, dat is geen probleem. Vermeld wel altijd het betalingskenmerk, anders kunnen wij je betaling niet registeren.

Direct contact met één van onze medewerkers? Bel 088 - 550 01 33 Bereikbaar van 09.00 - 21.00

Please update your browser