Achter de schermen zijn we druk bezig met onze nieuwe site LINDA.nl. Wil je een voorproefje? Klik dan hier (je kunt altijd terug)

Gezond & gezellig

6 x workouts met je baby voor kersverse mama’s die in vorm willen blijven

6 x workouts met je baby voor kersverse mama’s die in vorm willen blijven

Na de bevalling hoor je je sportkleren vanuit de kast naar je te schreeuwen, maar is het ook moeilijk om je kindje te verlaten. Deze verschillende Instagrampagina’s hebben dé oplossing: workouts met je baby.

| Amber Engelbracht

Want wie zegt er dat je gewichten nodig hebt om te sporten?

1. Squaten met je baby

Met de squat train je je benen, billen, hamstrings, kuiten én je buikspieren. Zodra je dit doet met je baby maak je het nóg intensiever: doordat je je kind constant in evenwicht moet houden, gebruik je een grote hoeveelheid van de buikspieren. Binnen no-time heb jij weer een strakke buik.

2. Staande dumbell work-out / staand bankdrukken

Met deze oefening train je je schouders, borst en je armen. Je kunt ervoor kiezen om de training staand of zittend op de knieën uit te voeren.

3. Benen, buik én armen

Zoals je in de video kunt zien, is dit een pittige uitdaging. Je traint je benen, armen en je core. Een full-body workout dus. En dat allemaal terwijl je je nakomeling leert ‘vliegen’.

View this post on Instagram

This core challenge is for you mama’s, daddy’s, grandparents, aunts, uncles, cousins 😉 Get your little involved with your workout! Babies love this song so give it a try! (I don’t own the rights to this song). It doesn’t always go perfectly (see my story for proof of that 😂). The earlier you add good habits into your lifestyle WITH your kids, the better! Challenge your older ones to do it with you!! • I’ve heard all the excuses in the world, trust me, I’m a trainer 😉 So just get down on the floor and try it! Remember if you still want to join the challenge, do it now!!! Link in profile! 👆🏼 • #redefinedwellnessbycarmen #mondaymotivation #corechallenge #wellnesschallenge #fitnesschallenge #healthchallenge #holidayhealthchallenge #holidaychallenge #momlife #dadlife #fitkids #workoutwithbaby #workoutwithkids #noexcuses #fitthroughtheholidays

A post shared by Carmen Schluter MS, CSCS (@redefinedwellness.bycarmen) on

4. ‘Ab wheel workout’, maar dan anders

Wie niet zit te wachten op een duur abonnement bij de sportschool, kan het gewoon dicht bij huis zoeken. Iedere verse papa en mama hebben ‘m namelijk in huis: de kinderwagen. Met deze oefening leg je de focus op je buik- en rugspieren.

5. De echte benenworkout

In de onderstaande oefening komen de lunge, squat en de leg lift terug. Dat is dus drie vliegen in één klap.

View this post on Instagram

Olahraga sekaligus nidurin si cantik W pake gendongan @babyktanid @babyktan.. 1. Lunges 2. Squat 3. Leg lift dr awal sampai akhir ga ada nangis..dr bayi udah dikenalin olahraga biar besarnya hobby olahraga biar sehat.. Ayooo moms niatin olahraga nya..Ga harus ke gym centre koq..ga ada alasan ga punya waktu..Mau tahu ribetnya saya urus 2 anak yg super aktif..tapi 5 or 10 menit pasti saya sempetin utk olahraga..Apalagi kl punya bayi bisa dijadikan beban olahraga nya..Dan si baby pun pasti senang.. #riahparenting #7monthspostpartum #vbacbaby #babyktan #justbaby #bumpstyle #postpartumworkout #workout #fitmom #fitmomsofig #workoutwithbaby #bondingtime #momanddaughter #parenthood #momoftwo

A post shared by Riah Ivany K Pinem (@riahivani.loc) on

Lees ook
Waarom die kilo’s er maar níet afgaan terwijl je zó je best doet

6. De hele mikmak van workouts

Mocht dit nog niet genoeg inspiratie zijn, dan hebben we in de onderstaande video nog een paar workouts die je kan uitvoeren. Aan jou de keus welke het best bij je past.

View this post on Instagram

Atenção mamães e titias de plantão!!!! Se liga no treininho top ao ar livre que da para ser feito com um adicional de 5kg de pura gostosura para dar aquela dificultada básica 😎 1- AQUECIMENTO: corrida 2- 3 rounds de 20 agachamentos com baby 3- 3 rounds de 20 afundos com baby 4- 3 rounds de 20 abdominais com baby 5 - 3 rounds de 12 abdominais com baby de um lado para o outro.. Brincadeirinhas a parte, treininho delicia ao ar livre, pode ser feito sem o “baby acessorio” também.. é que com um sobrinho lindo desse eu não podia perder a oportunidade ❤️. ACHOU O TREINO MUITO FÁCIL? Só aumentar o número de ROUNDS e diminuir o intervalo de descanso. Ou então, colocar tiros de corrida no lugar do intervalo de descanso.. 🔥🔥🔥 Importante ter em mente que: não precisamos criar “desculpas” para não treinar, podemos fazer com que os “obstáculos” aumentem nossa criatividade e nossa motivação 👶🏽 🍼🏃‍♀️ #titiababona #treinoaoarlivre #squats #babyfitness #parquevilalobos #workoutwithbaby #abdominais #kettelbaby #crossfitbaby #calistenics

A post shared by Carolina Scarpa (@cascarpa) on

SNACKS | LIJSTJE VAN DE DAG | LIFESTYLE | SPORT | #HOUVOL | GEZOND & GEZELLIG

Bron: Instagram #workoutwithbaby | Foto: Pixaby

Foutje gezien? Mail ons. We zijn je dankbaar

Reacties

Meer Gezond & gezellig

Lees dit ook even

Please update your browser