CASE: JILLZ & LINDA.TV

CASE: JILLZ & LINDA.TV

Case

JILLZ & LINDA.

Aanleiding

De nieuwe Jilz-campagne ‘sweet, but not that sweet’.

Concept

– LINDA.tv dramaserie ‘Bitterzoet’: een nieuwe komische dramaserie van de makers van Gooische Vrouwen. Bitterzoet gaat over dertigers Ana, Caro en Esmée (Jennifer Hoffman, Tina de Bruin en Anniek Pheifer) die een ‘fantastisch rotleven’ leiden. De vrouwen laten niets onbesproken, van dates en rimpels tot sex en opvoeding. Elke aflevering duurt 6 minuten en bevat een afgerond verhaal. LINDA.hoofdredacteur Jildou van der Bijl: “Deze serie past enorm bij de huidige manier van tv kijken – relevant, kort en online.
– De afleveringen worden gesponsord door Jillz en uitgezonden op LINDA.tv en LINDAnieuws. Op LINDAnieuws in combinatie met een quiz: ‘How sweet are you?’

Resultaten

– Ruim 200.000.000 videoviews
– Gemiddeld 596.625 impressies, 4.487 clicks en 1,15% CTR per advertorial
– Gemiddeld 1.070 impressies per quiz en 436 deelnemers, een CTR van 55,3%

 

 

< TERUG NAAR ADVERTEREN

Please update your browser