CASE: HEMA & LINDA.

CASE: HEMA & LINDA.

Case

HEMA & LINDA.

Aanleiding

De Hema werd 90 jaar en dat vierden we met heel Nederland

Concept

– Het magazine TAART. inclusief feest en lancering
– Actie online en social: ‘Wie verdient er taart?’
– De HEMA taartenbakwedstrijd
– De HEMA 90 jaar confetti collectie
– Branded video format: ‘Ouwe taarten’: portretten van een aantal hippe 90-jarigen: hoe maken zij van hun leven een feestje?
– Branded video format: ‘Waar gaat dat heen?’: HEMA-bezoekers worden van aankoop tot huis gevolgd

Resultaten

– Magazine TAART.: 300K oplage
– Actie ‘Wie verdient er taart?’: 18.000 deelnemers / inzendingen
– Enthousiaste reacties op zowel het magazine en de video’s als de campagne in zijn geheel
– Ruime aandacht, bijna alle LINDA.lezeressen hebben de campagne meegekregen, net als 30% van de Nederlandse vrouwen
– Klinkende cijfers: de video’s hebben ver boven de Mediacom TVC Benchmark gescoord

 

< TERUG NAAR ADVERTEREN

Please update your browser